Klantvriendelijk
Wat verstaan wij onder klantvriendelijk?
Om onze missie te realiseren staat "klantvriendelijk handelen" bij ons centraal. U staat bij ons voorop! Wij zijn oprecht geïnteresseerd in uw medische, fysieke en sociale situatie. U geeft aan wat er speelt, hoe u de gevolgen hiervan ervaart en wat u van ons verwacht. Wij geven in het gesprek vervolgens aan wat wij voor u kunnen betekenen.
Om klantvriendelijk te kunnen handelen is kwaliteit van onze dienstverlening en onze producten cruciaal. De erkenningsregeling, die wordt uitgegeven door de onafhankelijke stichting SEMH (Stichting Erkenningsregeling Leveranciers Medische Hulpmiddelen) is dan ook in ons bezit. Om voor deze erkenning in aanmerking te komen is het onder meer van belang dat wij aan alle gestelde eisen voldoen, efficiënt werken en op de hoogte blijven van de allernieuwste ontwikkelingen op het gebied van compressietherapie. De erkenning heeft ook voor u meerwaarde. Wij worden namelijk jaarlijks getoetst of ons werk aan de hoge kwaliteitseisen voldoet. Mede hierdoor zijn wij gecontracteerd door alle zorgverzekeraars in Nederland. En zo heeft u een waarborg voor ons advies en de geleverde kwaliteit. Meer informatie over de erkenningsregeling vindt u op de site van het SEMH: www.semh.info
Movetek wil door haar klant ervaren worden als een klantvriendelijke en servicegerichte zorgverlener, die optimaal advies uitbrengt op het gebied van veneuze en/of lymfatische insufficiënte en/of lipoedeem, met als doel de gevolgen van de medische aandoening voor de klant zoveel mogelijk te beperken. Om tot een optimaal advies te komen is het uiteraard noodzakelijk kennis van zaken te hebben. Wij zijn cum laude afgestudeerd op het gebied van compressiezorg en volgen jaarlijks vele scholingen en bijeenkomsten om up to date te blijven en de nieuwste ontwikkelingen te volgen.